بررسی رنو فلوئنس نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی رنو فلوئنس نمایشگاه اتومبیل داودی

رنو فلئونس یک سدان کامپکت از محصولات رنو است که برای مدتی به عنوان جایگزین رنو مگان سدان تولید شد. این خودرو با بهره گیری از سیستم تعلیق خوب و فضای کافی گزینه ای مناسب برای استفاده خانواده ها و سفرهای طولانی مدت است.

رنو فلوئنس یک سدان جمع و جور از محصولات رنو است. این خودرو به عنوان جایگزین رنو مگان سدان در سال 2009 برای اولین بار معرفی شد. رنو فلوئنس بر پایه پلتفرم C رنو-نیسان ساخته شده و مابین خودروهای کلاس C و کلاس D قرار می گیرد. این خودرو در کارخانه رنو در ترکیه به تولید رسیده و به بازارهایی مانند روسیه، خاورمیانه و آمریکای جنوبی صادر شده است. این خودرو جای خالی یک سدان جمع و جور را در میان محصولات رنو پر کرده و در سال 2016 توسط رنو مگان سدان جایگزین شد.

رنو فلوئنس

رنو فلوئنس از نظر فنی اشتراکات زیادی با نیسان سنترا و همچنین برخی دیگر از مدلهای رنو و نیسان دارد. این خودرو در کلاس خود رقبایی مانند هیوندای النترا، کیا سراتو، مزدا 3، تویوتا کرولا و ام جی 6 را در پیش روی خود می بیند. از نقاط قوت رنو فلوئنس می توان به کیفیت بالای ساخت آن اشاره کرد. همچنین این خودرو سواری نرم و راحتی را ارائه می کند. هرچند که با توجه به داشتن گیربکس CVT نمی توان از این خودرو انتظار شتاب بالا و رانندگی اسپرتی داشت. رنو فلوئنس بیشتر مناسب رانندگی خانوادگی است و فضای کابین نسبتا بزرگ آن نیز موید همین موضوع می باشد.

رنو فلوئنس

پیشرانه رنو فلوئنس از نوع چهار سیلندر خطی با حجم 2 لیتر می باشد. این موتور حداکثر توان 143 اسب بخار را تولید می کند و بیشینه گشتاور آن به 195 نیوتن متر در دور موتور 3750 دور بر دقیقه می رسد. سیستم انتقال قدرت رنو فلوئنس از نوع CVT بوده و نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند. شتاب صفر تا صد رنو فلوئنس با این مشخصات فنی 10.4 ثانیه بوده و مصرف سوخت سیکل ترکیبی آن 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

رنو فلوئنس

رنو فلوئنس از نظر آپشن ها و امکانات با توجه به سال ساخت خود وضعیت مناسبی دارد. این خودرو موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه ایمنی معتبر EURO NCAP شده است. این خودرو از 6 کیسه هوای ایمنی (دو عدد در جلو، دو عدد جانبی، و دو عدد پرده ای) بهره می برد. همچنین این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکتریکی ESP، ترمز ضد قفل ABS و سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز EBD می باشد. از امکانات و آپشن های رفاهی و ایمنی رنو فلوئنس در کامل ترین نسخه ( تیپ E4) می توان موارد زیر را نام برد:

سیستم پایداری ESP - برف پاک‌کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران - سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه - سیستم هشدار دهنده موانع عقب - صندلی‌های چرمی - گرمکن صندلی‌های جلو - آینه‌های جانبی برقی - سیستم استارت دکمه‌ای -سیستم صوتی Arkamys - ورودی USB و iPod-  سیستم مدیریت پیمایش - سیستم کروز کنترل - سیستم محدود کننده سرعت - سیستم نمایش میزان باد لاستیک - سانروف - چراغ‌های زنون همراه با شیشه شور چراغ - مجموعا 6 کیسه هوا

رنو فلوئنس

خرید رنو فلوئنس نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید رنو فلوئنس نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های رنو فلوئنس نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

رنو فلوئنس نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید