تانک رضوانی نسخه 2020 معرفی شد

تانک رضوانی نسخه 2020 معرفی شد

شرکت رضوانی موتورز سرانجام از شاسی‌ بلند تانک مدل ۲۰۲۰ با قیمت پایه‌ی 155000 دلار رونمایی کرد. این تانک که برمبنای نسل سوم جیپ رانگلر توسعه یافته، از پیشرانه‌ی دوج دیمن بهره می برد.

پس از انتشار یک تیزر، سرانجام رضوانی نسخه جدید شاسی‌بلند تانک خود را معرفی کرد. هامنطور که مدل قبلی این خودرو بر اساس پلتفرم نسل قبلی جیپ رانگلر یعنی نسل JK ساخته شده بود، مدل 2020 از پلت‌فرم نسل جدید رانگلر JL بهره می برد.

 

 

 

رضوانی این خودرو را در سه نسخه به بازار عرضه می کند که قیمت مدل پایه 155000 دلار می باشد. این مدل به‌ یک پیشرانه 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی با 285 اسب بخار قدرت مجهز است. همچنین امکان سفارش پیشرانه های 3 لیتری V6 دیزلی با 285 اسب بخار قدرت و 6.4 لیتری 8 سیلندر با 500 اسب بخار قدرت نیز مهیا می باشد. علاوه بر موارد مذکور، رضوانی یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو با 285 اسب بخار قدرت نیز ارائه می‌کند که صرفا برای نمونه‌ های صادراتی می باشد.

 

 

تانک جدید اما علاوه بر تغییرات فنی، در طراحی بیرونی هم کمی بروز شده است که از بارزترین آن ها می توان به چراغ‌ های عقب و جلواشاره کرد؛ اما مهمترین تغییری که در بخش بیرونی خودرو صورت گرفته، تبدیل شیوه باز شدن درهای آن از حالت موسوم به خودکشی به شیوه معمول باشد.

 

 

 

طراحی داخلی مدل جدید نیز نسبت به نسخه پیشین بهبود یافته است. فضای کلی همچنان به نحوی طراحی شده که محیطی دلنشین را برای سرنشینان فراهم کند. رضوانی موتورز به خریداران این امکان را داده تا با انتخاب نوع و رنگ پوشش چرم، دوخت آن، رنگ نمایشگرهای پشت فرمان و.... بتوانند خودروی سفارشی خود را آن طور که مد نظر دارند، خریداری نمایند. نکته قابل توجه نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی 7.9 اینچی می باشد که در مرکز داشبورد قرار گرفته و از اپل کارپلی، نقشه‌های گوگل، پاندورا و نرم‌افزارهایی از این دست پشتیبانی می‌کند.

 

 

«فریس رضوانی» مدیرعامل شرکت رضوانی با بیان اینکه تانک جدید را می‌توان سرسخت‌ ترین و قدرتمند ترین اس‌ یو وی تولیدی دنیا دانست، گفت:

تمرکز نسل جدید تانک در ارائه استایل جذاب، سواری و تعلیق راحت، کابین لوکس و 1000 اسب بخار قدرت همگی در خودرویی ضدگلوله بوده است که به‌ راحتی امکان استفاده روزانه از آن وجود داشته باشد

 

 

تانک جدید چند روز دیگر در هفته اتومبیل مونتری به نمایش عمومی درمی‌آید. پس از آن رضوانی موتورز تحویل خودرو را به مشتریانی پیش خرید کرده اند، آغاز می کند. سفارش‌های جدید و مدل‌های راست‌ فرمان نیز در راه است.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید