M8 ؛ خودروی ایمنی بی ام و برای موتو جی پی

M8 ؛ خودروی ایمنی بی ام و برای موتو جی پی

بی ام و که در طول 20 سال گذشته عنوان تامین‌کننده خودروی ایمنی رقابت‌های موتو جی پی را در اختیار داشته، برای جدیدترین سری این مسابقات نیز خودرویی شایسته همراهی با موتورسیکلت‌های قدرتمند حاضر در این میادین روانه میدان کرده است.

مسابقات موتو جی پی گل سرسبد مسابقات موتورسیکلت‌ رانی می باشد، در واقع موتو جی پی همان تقش فرمول یک برای خودروها را در دنیای موتورسیکلت ها ایفا می کند و بهترین موتورسواران در آن حضور دارند و با سرعت‌های بالای 300 کیلومتر در ساعت با یکدیگر مسابقه می‌دهند. شرکت بی ام و مسئولیت تامین خودرو های ایمنی این مسابقات را بر عهده داشته و 20 سال است که با خودرو های فوق‌ العاده‌ توجهات را در پیست به خود جلب می کند.

 

 

خودروی ایمنی بی ام و M8 پرچم‌دار ناوگان ایمنی این خودروساز برای مسابقات موتو جی پی بوده که بر پایه‌ی مدل جدید M8 Competition توسعه یافته است. مارکوس فلش مدیر بخش M شرکت BMW ضمن اشاره به این موضوع که مدل‌های M8 و M8 GTE مسابقه‌ای به صورت موازی توسعه یافته‌اند، گفت:

به همین دلیل است که انتخاب بی ام و M8 کامپتیشن به عنوان پایه‌ی مدل ایمنی موتو جی پی منطقی جلوه می‌کند. حتی این خودرو در نسخه‌ی تولیدی خود نیز مسابقه‌ی پیست مسابقه است. با وجود ویژگی‌های فنی زیاد، این خودرو مثالی دیگر از جابجا کردن محدودیت‌ها می‌باشد. ما واقعا از حضور این خودرو در مسابقات موتو جی پی هیجان‌زده هستیم.

 

 

شرکت بی ام و در کنار وزن کم، آیرودینامیک بالا و ظاهری جذاب عملکرد خودروی ایمنی M8 را کاملا ارتقا داده و آن را به هیولایی 625 اسب بخاری تبدیل کرده است. اضافه شدن نوار نورانی، ویژگی‌های مسابقه‌ای خاص و تجهیزات ایمنی باعث شده‌اند این خودرو بیش از هر زمان دیگری جلب‌ توجه کند.

 

 

در دل این خودرو از یک پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو استفاده گردیده که با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک همکاری کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 3.2 ثانیه‌ای می‌شود.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید