خودروسازی سایپا اعلام کرد: مشکلی از بابت تحویل محصولات ثبت نامی کیا سراتو وجود ندارد

خودروسازی سایپا اعلام کرد: مشکلی از بابت تحویل محصولات ثبت نامی کیا سراتو وجود ندارد

پس از انتشار خبر خروج کمپانی کیا از ایران و توقف تولید سراتو، خودروسازی سایپا اعلام کرد که هیچ مشکلی از بابت تحویل خودروهای ثبت‌ نامی به مشتریان وجود ندارد.

روز شنبه 12 مرداد خبر خروج کیا موتورز از خودروسازی ایران و در پی آن توقف تولید خودروی سراتو منتشر شد؛ خبری که به منجر به نگرانی مشتریان این محصول  و در نتیجه واکنش مسئولان مرتبط به آن شد. در هفته‌های گذشته، سایپا طرح فروش سراتو را با قیمت جدید در سایت خود قرار داده بود و تا امروز نیز این طرح همچنان ادامه دارد.

 

 

در همین زمینه، مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در بازاریابی و فروش، رسما اعلام نمود هیچ مشکلی در ارتباط با تحویل خودروهای ثبت‌ نامی کیا سراتو وجود ندارد. وی افزود:

پس از انتشار خبر توقف تولید سراتو، تعدادی از مشتریان نگران خودروهای ثبت‌نامی خود شده‌اند که اطمینان می‌دهیم خودروها را تحویل خواهیم داد. تولید محصولات سراتو تا پایان هفته‌ی جاری ادامه خواهد داشت و بر همین اساس، تمام خودروهایی که قبلا ثبت‌نام یا در طرح فروش فوری اخیر به مشتریان عرضه شده است، تا یک ماه آینده تحویل خریداران خواهد شد.

باقری در رابطه با فعال‌ بودن فروش محصول سراتو در سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا نیز گفت:

فروش فوری سراتو از دو هفته پیش آغاز شده و هم‌اکنون نیز فعال است و این اطمینان را می‌دهیم هم‌وطنانی که در این طرح فروش ثبت‌نام کرده یا می‌کنند، خودرو خود را در موعد مقرر تحویل خواهند گرفت.

گروه خودروسازی سایپا روز گذشته خبر قطع همکاری شرکت کیا موتورز و توقف تولید محصول سراتو تا پایان هفته‌ی جاری را اعلام نمود؛ اما اشاره کرد تولید این محصول تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید